Caspeco

Perfekt för hospitality och restaurangägare. Koppla ihop, kommunicera och agera utifrån kunddata.
Begär offert

(Integrations­översikt)

Hubspotintegrationer >> Integrationer >> Caspeco

 

Caspeco av Invise - Integrationsöversikt

Integrera Caspeco med HubSpot

Caspeco är ett svenskt POS-, boknings- och personalhanteringssystem för företag inom hospitality. Många restauranger och liknande använder Caspeco för att hantera allt från bordsbokningar till kassapersonalens utrustning som registrerar den där klassiska efter-tolv-ölen. Vad skulle då kunna göra ett sådant här system bättre? HubSpot.

Genom att integrera Caspeco till HubSpot kan vi enkelt koppla bokningar till specifika datum och restauranger, följa upp med kommunikation och kundundersökningar – före, under och efter deras besök, samt få bra rapporter och försäljningsprognoser i HubSpots CRM. Denna integration bygger på två delar; en som hämtar alla data från online-registreringar (bordsbokningar, aktiviteter som bowling och liknande), men också genom en direkt synkronisering mellan din Caspeco-portal och din HubSpot-portal som säkerställer att vi har den senaste informationen - även om bokningen sker via telefonsamtal eller ett drop-in-besök.

Integrations­funktioner

Få kundinsikter i HubSpot

Den här integrationen kommer att förse HubSpot med relevant information och kundinsikter som gör dina marknadsföringskampanjer mer exakta. Kanske vill du skicka en specifik VIP-inbjudan till personer som besökt din restaurang mer än 5 gånger under de senaste 6 månaderna. Eftersom de två systemen delar information kommer det att vara lika enkelt som att stjäla godis från ett barn.


Automatisera processer baserade på Caspeco-data

Låt oss säga att någon bokar bord på din restaurang två veckor från nu. Efter att ha skickat in bokningen får de ett tackmeddelande automatiskt. På bokningsdatumet skickar vi ett SMS till dem som påminner dem om bokningen och önskar dem varmt välkomna. Två dagar senare – och vi är sugna på att veta mer om deras upplevelse – skickas en automatiserad kundundersökning.


Arbeta med no-touch för B2C-kunder och skapa en försäljningsprocess för B2B

På grund av HubSpots mycket kompetenta funktioner för att skapa segmentering och flöden - kan vi säga till HubSpot att separera erbjudanden baserat på restaurang, B2C eller B2C och låta dem gå in i en egen boknings-pipeline, vilket hjälper oss att skapa regler och olika processer beroende på kundtyp.


Använd HubSpot som en säljmotor och planeringsverktyg

Bokningar kommer att visas på rätt dag - 7 dagar i veckan. Detta kommer att ge dig insikter om hur väl ni använder era restauranger, eller aktivitetscenter för den delen. Kanske vet vi att vi har många lediga bowlingbanor just denna fredag ​​- låt oss skapa en snabb kampanj med 50% rabatt!

Kategorier

  • Sälj
  • Övrigt
  • Marknad

Redo? Då kör vi!

fredrik-landstrom-integationer

Vi hjälper dig att kravställa, offerera och genomföra den integration du önskar - även fast den inte syns här!

Det vi behöver av dig för att kunna ge en så bra uppföljning som möjligt är att du försöker svara på dessa frågor så bra du kan:

  • Vilka system vill du integrera?
  • Vilka use cases ska stödjas?
  • Vad är must-haves och vad är nice-to-haves?
  • Hur stora datamängder pratar vi om uppskattningsvis?
  • Måste synkroniseringen ske i realtid eller räcker det med daglig uppdatering?
  • Önskar ni att vi tar ansvar för hela arbetet, eller önskar ni oss som rådgivande part?
  • Har ni en befintlig integrationsplattform  eller något annat vi bör känna till?

Om du saknar svar på en eller flera frågor ovan är det så klart inga problem - vi hjälper dig att ta fram en bra kravspecifikation!

Offertförfrågan