Nyhet

Invise inleder exklusivt samarbete med marknadsledande leverantör av pushnotiser


Kunden kommer först, och med hjälp av inbound marketing erbjuder Invise framgångsrika och mätbara marknadsinsatser för hela köpresan. Men tiderna förändras snabbt och då gäller det att åka med. 

Därför vässar vi nu vårt erbjudande ännu mer då vi som första byrå i Europa ingår ett partnerskap med den ledande notistjänsten OneSignal, en tjänst som redan är integrerad med HubSpot.

Genom partnerskapet kan vi nu skicka automatiserade pushnotiser direkt från HubSpot. Det innebär att information kan skickas mellan Invise och kunden på ett snabbt och effektivt sätt, där feedback kan ges direkt.

Mailkommunikation är på många sätt kärnan för inbound marketing, men alla mottagare är unika. Vissa vill ha mejl, andra inte. Notiser däremot kan användaren själv styra vilket ökar relevansen och ger större valmöjlighet för både våra kunder och användaren.

– Det här känns som ett väldigt naturligt steg – framför allt eftersom efterfrågan har funnits länge. Vi måste omfamna omnichannel-tänket och notiser är ett väldigt bra sätt att göra det på, säger Fredrik Landström, CTO på Invise.

Invise har idag ett nittiotal kunder främst inom B2B, bland annat Vattenfall, HiQ, ICA gruppen och Wise group. Byrån är Sveriges första och enda Elite-certifierade HubSpot-partner.

Publicerad

Vad tyckte du om inlägget?

Läs mer