HubSpot Service Hub Logo

Core Onboarding i HubSpot Service Hub

  • Teknisk uppsättning
  • Utbildning och träning
  • Beprövad modell
  • Utvecklad av proffs
webinar-salj-marknad-cover
vattenfall
ica
visma
tink
svenska-fönster
stampen-media
voyado
advania
ecodatacenter
moment-group
akademikliniken
eksjöhus
l-t
alva
thermo-calc
tranter

Core Onboarding för Service Hub innebär en mix av teoretisk utbildning och praktisk hands-on-hjälp med att implementera de grundläggande funktionerna Service Hub. Vi stöttar dig genom initiala setup-steg och aktivering av grundläggande funktioner som supportformulär, ticket pipeline och kundundersökningsverktyg. Allt för att du snabbt ska kunna tillgodogöra dig plattformens potential.

Om du önskar dig en mer anpassad onboarding för exempelvis Customer Success eller en större supportorganisation välj vår Tailored Onboarding istället!

En kombination av träning och praktisk support

user

Deltagare kund

Normalt 2-3 personer (upp till 10 går bra)

clock

Åtagande kund

Ca 30 arbetstimmar

lightning

Involverade specialister

HubSpot-specialist och Growth Manager

calendar-check

Estimerad projekttid

4-6 veckor

invise-crm
Pris fr. 59 950 kr

*Core Onboarding gäller för HubSpot Professional- eller Enterprise-konton

I Core Onboarding ingår:

1. Meet & greet

Digitalt uppstartsmöte där ni får träffa er projektledare och dedikerade HubSpot-expert. Vi fokuserar på era mål med HubSpot Service Hub och hur vi ska konfigurera verktyget så att det uppfyller behoven i just er organisation. 

2. HubSpot Service Demo + Definition av ticket pipeline & datafält

Demo-genomgång av HubSpot Service Hub där ni får grundläggande rådgivning och en god förståelse för verktygets olika funktioner.

  • Inför genomgången får ni ett underlag av oss att fylla i, med punkter som t.ex.: 
  • Vilka steg ni vill ha i er ticket pipeline 
  • Vilka datapunkter ni vill ha på era inkommande ärenden
  • Vilka eventuella kundundersökningar ni önskar och när

3. Uppsättning enligt vår överenskommelse

Våra HubSpot-specialister sätter upp er hub enligt best practice och era önskemål.

4. Utbildningspaket

Samma som ingår i Service Hub Light Onboarding.

Under tre utbildningstillfällen ser vi till att ni förstår hur HubSpot Service Hub som verktyg kan hjälpa er organisationen, hur era säljare kan jobba mer effektivt med försäljning och hur ni skapar de dashboards och rapporter ni behöver för att mäta och följa upp era resultat.

Kom igång med HubSpot Service Hub

wave

Boka möte med oss för att komma igång

wave

Läs mer om Tailored Onboarding med Service Hub