Digitalbyrån Invise levererar dagligen inbound marketing och förstklassig webbutveckling som får våra kunder att växa.
Sociala medier är idag ett naturligt sätt att nå ut med sitt budskap. Efterfrågan ökar kraftigt och därför förstärker vi nu vårt erbjudande med två specialister inom organisk social media.
Asmmaa Kanbour kommer senast från KAPI kommunikationsbyrå där hon arbetade inhouse med byråns digitala närvaro. Hanna Carlstedt värvas från Nordic Hair Clinic där hon arbetat som social media manager och influencer marketing manager.
– Att jobba med sociala medier ger det bästa av två världar, där man får jobba både strategiskt och kreativt. Att dessutom göra det på Invise som ständigt ligger i framkant lockade helt enkelt för mycket för att inte tacka ja till, säger Hanna Carlstedt, som precis som Asmmaa får titeln social media manager.
Jenny Quach, design lead på Invise, kunde inte vara mer nöjd med nytillskotten.
– Vi ser ett starkt växande behov på marknaden vad gäller annonserad och organisk marknadsföring. Vi siktar högt och vårt mål är att bli en av de ledande byråerna i Sverige inom sociala medier för B2B. Där har Hanna och Asmmaa kommit in med värdefull expertis och vi ser fram emot resan tillsammans med dem.
Invise har idag ett hundratal kunder främst inom B2B, däribland Vattenfall, HiQ, ICA gruppen och Wise group. Vi är den enda svenskägda byrån som är Elite-certifierad HubSpot-partner.