En lång relation till HubSpot – nu också deras top-partner!

För oss är HubSpot det givna valet när det kommer till marketing automation och sälj-system. Kanske för att HubSpot är mer än “bara” sina system. Och att vi har samma syn på hur bra inbound marketing ska fungera.

Vi pratar ofta om det faktum att inbound marketing till stor del handlar om synsätt och inställning. Det börjar inte i valet av system, det börjar i hur man väljer att se på sin marknadsföring och försäljning. Därför är samarbetet med HubSpot så självklart.

Invise på besök hos HubSpot i Dublin våren 2016

Vårt samarbete med HubSpot är tätt och många här på Invise pratar med HubSpotare varje vecka – för att vi ska ta hjälp av varandra och hålla oss i absoluta framkant gällande systemet. Vi är även trogna besökare på HubSpots årliga stora inboundevent i Boston.

Läs mer: Vad är HubSpot?

Vi är Elite-certifierade

HubSpot erbjuder en mängd certifieringar både som företag och för individen. Vi är Elite Partner vilket är den högsta certifieringsnivån som går att uppnå och bara 0,5% av alla HubSpot-partners har den titeln. Som grädde på moset är vi också första svenska partnern att uppnå denna nivån! Det innebär att vi är en framgångsrik återförsäljare av HubSpot och att vi har ett högt antal kunder där vi administrerar HubSpot-konton. Elite-certifieringen visar på vår långa erfarenhet, vårt hårda jobb och de goda resultat vi uppnått för våra kunder i systemet.

Uttalande från Katie Ng-Mak, VP of the HubSpot Solutions Partner Program:

”After many years of success with HubSpot Invise becomes the first Elite Swedish partner. Invise are a model HubSpot partner in that they have evolved from being a marketing agency to a growth agency that helps their customers on the full HubSpot CRM Suite (Marketing, Sales, Service, Ops & CMS Hubs). They are results driven, they are super fun and they are growing very fast. I am delighted to welcome them to HubSpot top tier”

Vad får man som HubSpot-användare?

HubSpot är ett omfattande verktyg som på många sätt gör det möjligt att få ut höga resultat av ert inbound marketing-arbete. Du kan välja att använda HubSpot för Marketing, Sales, Service och Operations – för att optimera upplevelsen för dina kunder. Eller så kan du använda ett av HubSpots system fristående.

För dig som fortfarande inte riktigt vet vad inbound marketing och marketing automation innebär rekommenderar vi att läsa dessa guider innan du fortsätter här:

Vad är Inbound Marketing?

Vad är Marketing Automation?

Själva systemet innehåller allt från att sätta upp landningssidor till administration av sociala medier och call to actions. Men själva kärnan, enligt oss i alla fall, är automation-delen – både inom marknadsföring och försäljning. Det är den del i HubSpot där du sätter upp anpassad kommunikation till dina leads och håller koll på hur dessa rör sig genom sin beslutsprocess. Eftersom HubSpot är så pass omfattande brukar det för nya användare vara enklast att träffa oss för att låta oss demonstrera vad du får ut av systemet.

HubSpot och Invise

HubSpot blir alltså ett stort och komplext system när man börjar djupdyka i alla funktioner. Vår erfarenhet visar att även med erfarenhet tar det mellan fyra till sex månader att se ROI och hitta ett optimerat flöde och arbetssätt i HubSpot. Vi på Invise har erfarenheten som behövs för att genomföra implementationen i HubSpot. Det säkerställer att ni får bästa möjliga förutsättningar för resultat av er satsning och att arbetet med Inbound Marketing integreras i er verksamhet på bästa sätt!

Vad kostar HubSpot?