En lång relation till HubSpot

För oss har HubSpot alltid varit det givna valet när det kommer till Marketing Automation-system. Kanske för att HubSpot är mer än “bara” Marketing Automation. Då syftar vi faktiskt inte på det faktum att HubSpot-plattformen innehåller många tjänster utanför automation delen utan att HubSpot som bolag står för Inbound Marketing.

Vi pratar ofta om det faktum att Inbound Marketing till stor del handlar om synsätt och inställning. Det börjar inte i valet av system, det börjar i hur man väljer att se på sin marknadsföring. Där delar vi och HubSpot samma syn.

Invise på besök hos HubSpot i Dublin våren 2016

Vår uppfattning av HubSpot är ett hungrigt och snabbväxande bolag som verkligen vill ha med oss som partner i den resan. Vårt samarbete är tätt och många här på Invise pratar med HubSpot’are varje vecka – för att vi ska ta hjälp av varandra och hålla oss i absoluta framkant gällande systemet.

Vi är platinum certifierade

HubSpot erbjuder en mängd certifieringar både som företag och för individen. På Invise har vi i skrivande stund (2017-08-25) 36 certifieringar och kanske viktigast av allt, vi är platinum partner vilket är den näst högsta certifieringsnivån som går att uppnå. Detta visar på vår långa erfarenhet och goda resultat i systemet och självklart är vi på god väg mot den högsta certifieringsnivån Diamond.

Vad får man som HubSpot-användare?

HubSpot är ett omfattande verktyg som på alla sätt och vis gör det möjligt att få ut höga resultat av ert Inbound Marketing-arbete. För dig som fortfarande inte riktigt vet vad Inbound Marketing och Marketing Automation innebär rekommenderar vi att läsa dessa guider innan du fortsätter här:

Vad är Inbound Marketing?

Vad är Marketing Automation?

Själva systemet innehåller allt från att sätta upp landningssidor till administration av era sociala medier och call-2-actions. Men själva kärnan, enligt oss i alla fall, är automation delen. Det är den del av HubSpot där ni sätter upp anpassad kommunikation till era leads och håller koll på hur dessa rör sig genom sin beslutsprocess. Eftersom HubSpot är så pass omfattande för den ovane så brukar det lättaste vara att träffa oss för att låta oss demonstrera vad ni får ut av systemet.

HubSpot och Invise

HubSpot blir alltså ett stort och komplext system när man börjar djupdyka i alla funktioner. Vår erfarenhet visar att även med erfarenhet tar det mellan fyra till sex månader att se ROI och hitta ett optimerat flöde och arbetssätt i HubSpot. Som tur är har vi på Invise erfarenheten som behövs för att göra implementationen och genomförandet i HubSpot på bästa sätt. Det säkerställer att ni får resultat av er satsning och att hela ert arbete med Inbound Marketing integreras i er verksamhet på bästa sätt!