PE Accounting

Synka produkter, skapa kunder och fakturor från HubSpot deals och quotes.
Begär offert

(Integrations­översikt)

Hubspotintegrationer >> Integrationer >> PE Accounting

 

PE Accounting av Invise - Integrationsöversikt

Integrera PE Accounting med HubSpot

Att få ekonomi, försäljning och marknadsföring att sömlöst jobba ihop gör att du sparar väldigt mycket tid och huvudvärk. Genom att integrera PE Accounting med HubSpot slipper du jobba dubbelt och vi serverar ekonomi med de kund- och affärsuppgifter de behöver, samtidigt som ditt säljteam kan följa upp fakturering direkt i deras CRM - HubSpot.

PE Accounting är ett välkänt svenskt system för bokföring, lön och fakturering - ett affärssystem. Koppla ihop HubSpot till din nuvarande systemflora och effektivisera dina flöden mellan sälj- och ekonomiavdelning. Få rätt data vid rätt tidpunkt!

Integrations­funktioner

Du bestämmer när timingen är rätt

Vi föredrar att jobba med HubSpots så kallade “custom workflow actions” istället för att hårdkoda hur du “bör” jobb. Med hjälp av den här funktionen kan ditt företag själva bestämma när data ska delas. Istället för att direkt skapa en faktura vid varje stängd affär kanske du initialt vill skapa ett kundkort när en deal har 80% sannolikhet att komma hem, och när en affär stängs vill du kanske skapa en order snarare än en faktura. Med hjälp av vår skräddarsydda integration bestämmer du själv - funktionaliteten ligger i dina händer!


Synka data fram och tillbaka

Oftast är ett affärssystem källan till sanning vad gäller produktdatabas. Ni kanske har mängder av produkter eller tjänster med olika SKU-koder som aldrig får skrivas över. Vi förespråkar att synkronisera ert produktbibliotek från affärssystemet till HubSpot. Det innebär att direkt ni ändrar, uppdaterar, lägger till eller tar bort en produkt i PE Accounting så uppdateras det också i HubSpot. Det gör att säljarna alltid kan jobba med relevanta och up-to-date-produkter som sedan återsynkroniserar till PE Accounting - med eller utan rabatter!


Minimera tråkig administration

Då vi synkroniserar data (baserat på era önskemål), innebär det att er säljavdelning inte längre behöver jobba i två system eller skicka kund- och faktureringsuppgifter till ekonomiavdelningen mail. Vi kan istället synkronisera relevant data som fakturaadress, kundnummer eller kundnummer - you name it!


Få rätt data på rätt plats

Låt oss säga att du vill stänga en affär. Du kanske vill se om senaste fakturan är betald eller försenad. Eller om en leverans är på väg eller om den fastnat på vägen. Genom att hämta data från ert affärssystem kan vi direkt i kundkort eller deal-kort visualisera det, så du har rätt förutsättningar för att ta beslut i stridens hetta.

Kategorier

  • Business & ekonomi
  • Sälj

Redo? Då kör vi!

fredrik-landstrom-integationer

Vi hjälper dig att kravställa, offerera och genomföra den integration du önskar - även fast den inte syns här!

Det vi behöver av dig för att kunna ge en så bra uppföljning som möjligt är att du försöker svara på dessa frågor så bra du kan:

  • Vilka system vill du integrera?
  • Vilka use cases ska stödjas?
  • Vad är must-haves och vad är nice-to-haves?
  • Hur stora datamängder pratar vi om uppskattningsvis?
  • Måste synkroniseringen ske i realtid eller räcker det med daglig uppdatering?
  • Önskar ni att vi tar ansvar för hela arbetet, eller önskar ni oss som rådgivande part?
  • Har ni en befintlig integrationsplattform  eller något annat vi bör känna till?

Om du saknar svar på en eller flera frågor ovan är det så klart inga problem - vi hjälper dig att ta fram en bra kravspecifikation!

Offertförfrågan