Du bestämmer när timingen är rätt
Vi föredrar att jobba med HubSpots så kallade “custom workflow actions” istället för att hårdkoda hur du “bör” jobb. Med hjälp av den här funktionen kan ditt företag själva bestämma när data ska delas. Istället för att direkt skapa en faktura vid varje stängd affär kanske du initialt vill skapa ett kundkort när en deal har 80% sannolikhet att komma hem, och när en affär stängs vill du kanske skapa en order snarare än en faktura. Med hjälp av vår skräddarsydda integration bestämmer du själv - funktionaliteten ligger i dina händer!
Synka data fram och tillbaka
Oftast är ett affärssystem källan till sanning vad gäller produktdatabas. Ni kanske har mängder av produkter eller tjänster med olika SKU-koder som aldrig får skrivas över. Vi förespråkar att synkronisera ert produktbibliotek från affärssystemet till HubSpot. Det innebär att direkt ni ändrar, uppdaterar, lägger till eller tar bort en produkt i PE Accounting så uppdateras det också i HubSpot. Det gör att säljarna alltid kan jobba med relevanta och up-to-date-produkter som sedan återsynkroniserar till PE Accounting - med eller utan rabatter!
Minimera tråkig administration
Då vi synkroniserar data (baserat på era önskemål), innebär det att er säljavdelning inte längre behöver jobba i två system eller skicka kund- och faktureringsuppgifter till ekonomiavdelningen mail. Vi kan istället synkronisera relevant data som fakturaadress, kundnummer eller kundnummer - you name it!
Få rätt data på rätt plats
Låt oss säga att du vill stänga en affär. Du kanske vill se om senaste fakturan är betald eller försenad. Eller om en leverans är på väg eller om den fastnat på vägen. Genom att hämta data från ert affärssystem kan vi direkt i kundkort eller deal-kort visualisera det, så du har rätt förutsättningar för att ta beslut i stridens hetta.