Hej!

Är du en kreativ strateg med hjärta för digital marknadsföring? Perfekt! Vi behöver nämligen en naturlig ledare som vill arbeta med spännande kunder och hjälpa dem att lyckas genom inbound marketing. I dag kanske du arbetar som marknads-, försäljnings- eller kommunikationschef alternativt digital eller strategisk projektledare. Du behöver ha ett par års erfarenhet av att arbeta strategiskt med digital marknadsföring och förståelse för inbound marketing för att trivas och prestera bra i den här rollen. Kombinerar du det med mycket energi och ett stort driv – då kan detta vara rätt för dig!

Att arbeta som strateg på Invise är en spännande roll och ett viktigt uppdrag där du kommer ha ett övergripande strategiskt ansvar för flera av våra kunders Inbound Marketing-arbete. Du kommer även ta fram nya kreativa strategier som dina team sätter i verk. I dina team finns olika specialister och tillsammans driver ni projekten mot framgång.

Vad krävs?

Förutom att du har ett gäng års erfarenhet av digital marknadsföring i stort och en bra förståelse för inbound marketing, har du även kunskap om affärs- och företagsstrategier. Du är van vid att leda team, gillar att prata inför folk och hanterar frihet under ansvar väl.

Om Invise

Vi tror att rätt driv och inställning kan ta dig hur långt som helst. Därför lägger vi alltid större vikt vid personlighet än din kompetens när vi letar efter nya medarbetare. Det viktigaste är att du passar in här hos oss och att du har en stark vilja att ta både dig själv och oss framåt. Det här är vi på Invise och här kan du ta en titt i vår handbok.

Jag vill söka!

Kul! Vi föredrar att få in din ansökan via tjänsten Ment, som är ett roligt och enkelt sätt att söka jobb på (som dessutom hjälper oss enormt i vår interna process). Börja med att svara på några korta frågor här nedan. Det går snabbt och du slipper allt vad CV heter – för en 100% rättvis rekryteringsprocess!

Vill du mot förmodan hellre maila din ansökan gör du det via jobb@invise.se. Märk i så fall mailet med ”Strateg inom Inbound Marketing” och skicka med CV, personligt brev och gärna länk till din LinkedIn-profil.